COMPLIANCE CONTROLLER ASSISTANT

JN Data, Roskilde


HAR DU ET STÆRKT ADMINISTRATIVT GEN MED SÆRLIGE EVNER I TÆT OPFØLGNING?

Så er det måske dig, vi leder efter til denne nyoprettede stilling i vores afdeling Service Compliance. Afdelingen har ansvaret for at sikre, at JN Data lever op til en række af de krav, vi har aftalt med vores kunder. Opgaven for denne specifikke stilling er at administrere opfølgning på de krav, vi skal imødegå for at leve op til reglerne inden for Payment Card Industry – Data Security Standard (PCI DSS): de krav alle virksomheder, der transmitterer, behandler eller opbevarer data til betalingskort skal opfylde.

JN Data er en af de absolutte sværvægtere inden for IT-drift i den finansielle sektor. Vi råder over ekspertise inden for en række avancerede teknologier og har omfattende erfaring i effektiv og pålidelig håndtering af alle aspekter af IT-drift og IT-infrastruktur. Vi er mere end 630 kompetente og resultatorienterede medarbejdere, som betjener over 40.000 individuelle arbejdspladser.
 

ADMINISTRATION AF DATA OG TÆT DIALOG MED DINE KOLLEGER

Indledningsvis skal du hjælpe med at nedbryde kravene til JN Data, samt opsætte kriterier for indlevering, hvorefter din vigtigste opgave bliver opfølgning på indlevering af data fremadrettet.

Data skal indleveres i systemet Control Manager, som du skal være superbruger i. Det er i dette system, du skal kontrollere at data kommer ind fra dine kommende JN Data kolleger til rette tid. Derudover bliver din opgave at kommunikere til interne og eksterne brugere.

I en travl tid med mange opgaver vil det blive en væsentlig del af din prioritering at følge tæt op på, at data leveres rettidigt.

JN Data har hovedsæde i Silkeborg, kompetencecenter i Roskilde og Warszawa. Denne stilling ønsker vi besat i Roskilde.
 

NYUDDANNET ELLER ERFARING FRA IT-BRANCHEN

Du er enten nyuddannet fx. Cand.IT eller har en kortere videregående uddannelse og nogle års erfaring med koordinering og administration af opgaver i IT-branchen.

Du elsker at assistere og supportere i løsningen af IT-opgaver og er ikke bange for at tage ansvar og bringe viden og ideer i spil, når det kræves. Du går foran i at sikre levering af aftalte produkter til tiden med god planlægning og styring af de opgaver, du har ansvaret for eller bidrager til at løse.

Kendskab til og erfaring med IT-sikkerhed er en stor fordel, da det er afgørende, at du har en stor grad af sikkerhedsbevidsthed, men også kender vigtigheden af at udvise et helhedssyn ift. sikkerhedsopgaver.

I JN data vinder vi sammen, det er derfor vigtigt for os, at du er en god samarbejdspartner og en teamplayer – både for kunder og kollegaer. Vi sætter faglig sparring højt, og det skal du, som vores nye kollega, også gøre, så vi sammen finder den rigtige og mest enkle løsning for vores kunder.
 

VI HAR FOKUS PÅ DIT POTENTIALE OG DIN UDVIKLING

Hvis du har kvalifikationerne, kompetencerne og ikke mindst dedikationen, så kan vi til gengæld give dig: gode kolleger, som er specialister inden for deres fag, en uhøjtidelig omgangstone og en virksomhed, som på mange fronter er på vej fremad med en klar forretningsstrategi.   

Vi planlægger et introduktionsforløb for dig fra første dag, og du får tilknyttet en mentor, så du hurtigt bliver fortrolig med din nye rolle og dine opgaver. Vi sikrer løbende fokus på dit potentiale og din udvikling ved faste feedback-samtaler med din leder.  
 

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning til personale@jndata.dk. Skriv ”Compliance Controller Assistent” i emnelinjen. Hvis du har flere spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte Payment Compliance Management Niels Ove Kromann-Rasmussen tlf. 40380388.
Ansøgninger vurderes efterhånden som de modtages, og relevante kandidater bliver løbende indbudt til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Bemærk: for at være ansat i JN Data, skal du altid kunne fremvise en ren straffeattest og må ikke være registreret i RKI. Dette følger vi op på ved samtalerne.

OM JN DATA
JN Data voksede i 2002 frem af et fællesskab mellem Jyske Bank-koncernen og Nykredit.
Det skete ud fra tanken om, at et fælles it-drifts- og teknikselskab gav stordriftsfordele, konkurrencedygtig pris og kvalitet og ikke mindst kunne sikre og udvikle fremtidens it-infrastruktur. 
I dag bidrager vi til at skabe og videreudvikle det teknologiske fundament for vores kunder: Jyske Bank, Nykredit og de finansielle it-udviklingshuse BEC, SDC, Bankdata og Silkeborg Data. Da udviklingshusene servicerer 200 af de største pengeinstitutter i Danmark og Norden, når vores løsninger ud til mere end 40.000 arbejdspladser. 
Vi bor i Silkeborg og har et kompetencecenter i Roskilde.
Læs mere om os på www.jndata.dk og følg os på LinkedIn.