SERVICEMINDED OG FAGLIG DYGTIG IT-SUPPORTER

JN Data, Silkeborg

Er du teknisk velfunderet og brænder du for det gode samarbejde med dine kollegaer? Får du god energi af at hjælpe brugere med deres forskellige problemstillinger? Så er det dig vi søger til JN Datas Service Desk i Silkeborg!


DIN IT-SUPPORT SIKRER DEN GODE BRUGEROPLEVELSE

I JN Datas Service Desk er vi ansigtet ud mod vores brugere. Vores fornemmeste opgave er at genoprette den normale service hurtigst muligt og med høj kvalitet. Og vi skal sikre den gode brugeroplevelse, uanset brugerens faglige og organisatoriske niveau.

Hverdagen kan til tider være hektisk med rigtig mange bolde i luften. Vores kunder forventer, at vi kan bevare overblikket og formår at holde alle interessenter velinformeret, også når der er travlhed.

Dit primære ansvarsområde bliver at yde teknisk support til brugere hos JN Data, Jyske Bank, Bankdata og Bankdatas pengeinstitutter. Arbejdsopgaverne er mangfoldige og vil bl.a. være:
 

  • Brugersupport på Windows og Citrix miljøer
  • Brugersupport på Office produkter
  • Sagshåndtering i både JN Data, Jyske Bank og Bankdata
  • Samarbejde med 3. parts leverandører
  • Samarbejde med 2nd level


Vi modtager henvendelser via telefon og ITSM-systemer (Cherwell, Lotus Notes, HP Service Manager og IP Soft) eller mail og løser disse ved brug af bl.a. remote desktop-løsninger. Der er kun begrænset on-site support i jobbet.


DU HAR ALLEREDE EN DEL ERFARING MED IT-SUPPORT

Vi ønsker os en kollega, som kan sætte et stort flueben ved dette:

  • Du er uddannet IT-supporter og har arbejdet i en teknisk telefonsupport i minimum tre år i en større virksomhed
  • Du er udadvendt og sætter en ære i at yde en god professionel support
  • Du er erfaren bruger af et eller flere ITSM systemer
  • Du har stor erfaring med support af Office-produkter
  • Du er faglig dygtig med bred erfaring inden for Windows og Citrix miljøer
  • Du taler godt dansk og kan sagsbehandle på både dansk og engelsk – også skriftligt.


Det er en fordel, hvis du ligeledes har erfaring inden for den finansielle sektor, fx Jyske Bank eller Bankdata.
 
I din ansøgning skal du beskrive, hvad du forstår ved god kundeservice, og hvad vi kan forvente, hvis vi ansætter dig i den ledige stilling.

Vores support er bemandet fra kl. 7.15 – kl. 17 (kl. 18 om torsdagen). Vi foretrækker ansøgere, som primært kan varetage lukkevagten dvs. med følgende mødeplan kl. 9-17 (mandag-onsdag), kl. 10-18 (torsdag) og kl. 9.30-17 (fredag).

 

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning til personale@jndata.dk. Skriv ”IT-supporter” i emnelinjen. Hvis du har spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Marianne Hansen på 21 82 68 95.

Ansøgningerne vurderes efterhånden, som de modtages, og relevante kandidater bliver løbende indkaldt til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig.  

Bemærk: for at blive ansat i JN Data, skal du fremvise en ren straffeattest og må ikke være registreret i RKI. Dette følger vi op på ved samtalerne.

 

OM JN DATA
JN Data voksede i 2002 frem af et fællesskab mellem Jyske Bank-koncernen og Nykredit.
Det skete ud fra tanken om, at et fælles it-drifts- og teknikselskab gav stordriftsfordele, konkurrencedygtig pris og kvalitet og ikke mindst kunne sikre og udvikle fremtidens it-infrastruktur. 
I dag bidrager vi til at skabe og videreudvikle det teknologiske fundament for vores kunder: Jyske Bank, Nykredit og de finansielle it-udviklingshuse BEC, SDC, Bankdata og Silkeborg Data. Da udviklingshusene servicerer 200 af de største pengeinstitutter i Danmark og Norden, når vores løsninger ud til mere end 40.000 arbejdspladser. 
Vi bor i Silkeborg og har et kompetencecenter i Roskilde.
Læs mere om os på www.jndata.dk og følg os på LinkedIn.