SHIFT LEAD MED STÆRK EKSEKVERINGSKRAFT

JN Data, Silkeborg

VIL DU VÆRE MED TIL AT GIVE VORES KUNDER EN SIKKER, STABIL OG EFFEKTIV DRIFT?

JN Data er en af de absolutte sværvægtere inden for IT-drift i den finansielle sektor. Vi råder over ekspertise inden for en række avancerede teknologier og har omfattende erfaring i effektiv og pålidelig håndtering af alle aspekter af IT-drift og IT-infrastruktur. Vi er mere end 630 kompetente og resultatorienterede medarbejdere, som betjener over 40.000 individuelle arbejdspladser.

 

DEL AF ET TEAM MED ANSVAR FOR AT DRIFTSFORSTYRRELSER OG NEDBRUD HÅNDTERES EFFEKTIVT

Dit primære ansvarsområde bliver, sammen med dine øvrige 3 kolleger, at sikre, at alle events, incidents, problems, service requests og changes løses inden for SLA, samt at udøve hurtig og effektiv håndtering af major incidents.
Det betyder, at du blandt andet skal:

  • Kommunikere et retvisende og letforståeligt billede af virksomhedens it-drift til kunder og ledelse
  • Sikre kvalitet i dokumentationen af driftsmæssige hændelser
  • Levere løbende rapportering om driftsbilledet til ledelsen
  • Lede Task Force-indsatser i samarbejde med kunderne
  • Tage ansvar for Major Incident Management-processen i JN Data, herunder styring af og opfølgning på større driftsfejl og udarbejdelse af hændelsesrapporter
  • Medvirke til løbende forbedring af Incident Management-processen

Jobbet har base på vores kontor i Silkeborg.

Da vi arbejder med systemkritiske løsninger, vil der til tider være behov for, at opgaver løses uden for normal arbejdstid. Dette kan nogle gange kræve fysisk tilstedeværelse på lokaliteten, og andre gange kan opgaven løses på distancen.
 

DU HAR ERFARING FRA EN STØRRE IT-DRIFTSORGANISATION

For at blive en del af JN Data skal du have en videregående it-uddannelse eller tilsvarende suppleret med 3-5 års relevant erfaring i en større it-driftsorganisation. Derudover vil vi gerne have en kollega, som kan sætte et stort flueben ved dette:

  • Du er en ”robust” type, der kan tåle modspil i hverdagen og kan lide at kæmpe for at få tingene gennemført
  • Du tager ansvar for driftssituationer og bliver ved, til de er løst
  • Du har analytiske evner, er struktureret og formår at bevare overblikket – også når det spidser til
  • Du handler selvstændigt og træffer de fornødne afgørelser, når der er behov for det

Og så er det selvfølgelig vigtigt, at du:

  • Kan begå dig på mange organisatoriske niveauer både internt og eksternt
  • Formår at sætte dig i kundernes sted og forstå deres problemstillinger og situation
  • Er i stand til at skabe tryghed hos kunderne, så de har tillid til JN Datas evne til at håndtere driften
  • Evner at omsætte kompleks, teknisk information til forretningsmæssigt letforståelig viden
  • Er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på dansk og engelsk, herunder dokumentation af hændelser og problemløsninger
  • Er en kompetent facilitator og mødeleder

Desuden vil erfaring med IT service management (ITIL eller tilsvarende) være et ekstra plus.

VI HAR FOKUS PÅ DIT POTENTIALE OG DIN UDVIKLING

Hvis du har kvalifikationerne, kompetencerne og ikke mindst dedikationen, så kan vi til gengæld give dig: gode kolleger, som er specialister inden for deres fag, en uhøjtidelig omgangstone og en virksomhed, som alene i 2017 har ansat mere end 60 nye medarbejdere og på mange fronter er på vej fremad med en klar forretningsstrategi.  
 
Vi stiller høje krav til dig. Det gør vi, fordi vi ved, at kun de allerbedste kan honorere vores kunders - og deres kunders – behov og forventninger. Derfor kommer du til en virksomhed, som har fokus på dit potentiale og din udvikling. Det betyder blandt andet, at du får tilknyttet en mentor, så du så hurtigt som muligt bliver fortrolig med din nye rolle og dine opgaver, ligesom du får faste og løbende feedback-samtaler med din leder.  
 

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?

Send din ansøgning til personale@jndata.dk senest 22. oktober 2017. Skriv ”Shift Lead” i emnelinjen. Hvis du har flere spørgsmål om jobbet, er du velkommen til at kontakte VP Martin Hansen tlf. 63636969

Ansøgninger vurderes efterhånden som de modtages, og relevante kandidater bliver løbende indbudt til samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig.  

Bemærk: for at blive ansat i JN Data, skal du fremvise en ren straffeattest og må ikke være registreret i RKI. Dette følger vi op på ved samtalerne.

 

OM JN DATA
JN Data voksede i 2002 frem af et fællesskab mellem Jyske Bank-koncernen og Nykredit.
Det skete ud fra tanken om, at et fælles it-drifts- og teknikselskab gav stordriftsfordele, konkurrencedygtig pris og kvalitet og ikke mindst kunne sikre og udvikle fremtidens it-infrastruktur. 
I dag bidrager vi til at skabe og videreudvikle det teknologiske fundament for vores kunder: Jyske Bank, Nykredit og de finansielle it-udviklingshuse BEC, SDC, Bankdata og Silkeborg Data. Da udviklingshusene servicerer 200 af de største pengeinstitutter i Danmark og Norden, når vores løsninger ud til mere end 40.000 arbejdspladser. 
Vi bor i Silkeborg og har et kompetencecenter i Roskilde.
Læs mere om os på www.jndata.dk og følg os på LinkedIn.